Mobilinlägg nr 89.

Idag hade vid en tyst minut på jobbet. Det var sjukt hur otroligt knäpptyst det blev. Vackert. Vi tänker på er Norge! <3

Är trött, på det mesta vad gäller killar för tillfället. Som tur är ska jag umgås med fyra trevliga grabbs på lördag, kanske fem? Blir lite käk på antagligen Bishop och lite dryck till det. Fira att semestern är på G! Längtar till torsdag, känns som jag kommer bli lite förändrad då, omedvetet eller inte. Försöker att tänka så lite som möjligt på det som ockuperar mest i min hjärna. Det har gått över förväntan faktiskt. Det dyker upp lite då och då, mest på kvällarna, precis innan jag ska sova. Jaja, inget mer filosoferande om det här, har ju CSI efter mig.

Imorse gick jag upp tidigt och gymade. Fan vad skönt det var! Imorgon blir det jobb och sen sista städningen i lägenheten. Efter det, om jag orkar, ska jag gyma förhoppningsvis. Onsdag blir det vila och tors, fre blir det träning igen. Så jävla glad att jag börjat träna igen. Hoppas badmintonen drar igång så småningom också. Nu ska jag käka lite körsbär och sen så småningom gå och lägga mig, utan att filosofera om livet, fast det är jävligt lätt att somna då har jag kommit på. Längtar efter dans, svett, sex, naken kropp, gapskratt, kuk, förspel, kyssar, äventyr. Dags att göra en bucket list kanske?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback