Mobilinlägg nr 92.

Hej kära blogg xD

Jag är nyfriserad. Håret är fortfarande mörkt men med lite skiftningar av brunt. Jag tycker om det. Värt varenda krona också kan jag lova. Sandra som utförde underverket var riktigt duktig. Hon var lugn, skittrevlig, söt, professionell. Kommer gå dit fler gånger. Det kommer bli fler gånger av färgning också. Efter jag satt där i stolen med folie i hela håret fick jag håret tvättat. Omg. Får sätta mig i en sjukt bekväm fotõlj, ben och fötter blir upphissade och massage börjar i ryggstödet. Sandra schamponerar håret och ger mig skalpmassage. Så jävla nice. Fick sen håret klippt och stylat, lite Hollywoodlockar ^^

Innan frissan käkade jag lunch med syster. Gött som fan. Lämnade henne vid två när jag skulle fixa frillen och Jonna skulle möta upp Henke. När jag väl var klar med håret hade det börjat regna ute. Ingen kofta eller jacka och inget paraply hade man. Gulliga Sandra gick då och hämtade ett som jag fick. Så gölligt. Mötte upp syster och Henke inne vid SF."Om det inte hade varit din syster, skulle jag stött på henne." Haha, bästa betyget?

Vi gick till McDonald's, Jonna köpte en glass, Henke köpte milkshake. Gick längst in så Zoey kunde leka i rummet. Vid halv fem åkte Henke hem och Jonna och jag väntade på Patrik. Åkte sedan vidare till Ingelsta för lite shopping. Patrik hade fått pengar i födelsedagspresent och skulle unna sig lite kläder. Blev två snygga skjortor och två mysiga koftor. Bra skit. Imorgon är det min tur att shoppa lite. Har sett ut två fina klänningar på VILA. (Sällan att du köper kläder där Jannika). En kornblå söt, vippig liten sak och ett korallrött fodral. Lite försmak av semestern? Funderar på ett par jeansshorts jag såg på Cubus. En sväng förbi jobbet blir det imorn också. Ska äta lunch med Anna, blir en sallad på Lindahls. Efter blir det nog en sväng förbi syster och Patrik. Henka skulle visst förbi! Tyvärr kunde inte Henke komma ut. Synd..

Längtar som fan tills på lördag! 14 personer från jobbet ska ut och käka. Förstå hur vi fick ihop det? Det är fler än när vi spelade brändboll. Haha, oh my.. hur sorgligt är det? Knappt ingen av vår personal vill komma till våra personalfester. SAD.

Har iallafall varit duktig och skruvat ihop min rottingmöbel som nu står på balkongen, blev lite trångt, men what the hell, snyggt blev det! Nu ska jag ner med lite sopor, sen duscha för att sedan krypa upp i soffan och glo på något trevligt. Toodles!

Kommentarer
Postat av: Åsa Gåsa

GE MIG BILDER PÅ PERUKEN! :D de låter skitsnyggt. men vill ha bildbevis. ;P kraaaaaaaamar lovely.

2011-07-29 @ 17:18:29
Postat av: Anna

i LÖÖÖÖV your hair darling!!! hetaste karrén ever


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback