Mobilinlägg nr 77.

Sitter här hemma, fullt med jävla skit i hallen. Resten av grejerna från vår gamla lägenhet. Skönt att det sista är på plats, bara att städa klart lägenheten och sen behöver jag aldrig mer gå dit. Woho! Njuter också av en städade lägenhet. Mamma och pappa hjälpte mig transportera alla grejer, sen följde de med upp. Pappa gjorde rent spiskåpan och spishällen. Nu skiner det ska ni se! Mamma hade med sig mat hemifrån. God damn vad gott det var. Mammas mat is the shit.

Imorgon blir det nog lite städning i gamla lägenheten, det sista ska kastas. Vem vet vad dagen har att erbjuda? Kanske skulle träffa Erik. Måste komma ihåg att köpa dricka till torsdag. Är pepp som fan!! Har turligt nog, tack vare Super-Elin (that's her new heroine name) bytt tid på torsdag så jag kan träffa Henka och Patrik innan vi sticker! Yeah ^^

Längtar efter Göteborg. Längtar till Liseberg igen, längtar efter Göteborg som stad, att faktiskt denna gång kunna gå runt och utforska staden lite mer. Hoppas Kim och Micke kan följa med då! Vore grymt roligt. Käka på Chez Amis en kväll, testa lammet den här gången. Funderar på att hämta tillbaka Mattias cykel imorn. Om jag orkar. Tittade för övrigt på Tron Legacy igår, worst movie ever! Suck, ovärt de två timmar filmen var. Ikväll blir det något annat skoj. Toodles!

Bild på mig och Nicko på Chez Amis. Mysig kväll med gänget!

Kommentarer
Postat av: Anonym

du är så pöt korre. tror ni kommer få det awesome på torsdag!!! :D

2011-07-17 @ 22:01:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback