Hos bästaste syster och Henrik!

Härliga lördag! Har det göttans fint hemma hos syster. Henke och Jonna spelar NHL11. Nee? Sällan tänker Andreas. Jag sitter här. Väntar på att få köra Mariokart. Svära lite över att det går dåligt. Länge sen jag körde sist. Kul kul!
Sen stundar lite ost och kex med vindruvor, ahh, härligt! Länge sen man åt det, men det är gott som fan!
Får se om det blir utgång med Henke också. Lite av hans wingman(girl)? Men risken blir att han hittar sin prinsessa och jag blir left alone. F-A-B!! Nerå, Henke skulle aldrig lämna mig i sticket ^^

Just nu ser jag fram emot en ledig dag på måndag. Vara lite barnvakt åt Zoey och sen lite roliga aktiviteter på kvällen. Mina pengar börja sina. Iofs har jag lånat ut 4000:- som jag ska få tillbaka sen, snart, så det känns ju gött iofs. Ska bli ännu mer nice när jag inte behöver betala halv dubbelhyra på 3500:- Onödig utgift.

Är det svårt att göra swartzwaldtårta?

Fick en klarare vision om vad jag ska göra sen. Hoppas det blir bra, hoppas jag vågar. Hoppas ddt går min väg.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback