Mobilinlägg nr 23.

Mitt liv känns som ett enda skämt just nu. Vad är verkligt? Vad är lögn? Vad ska man tro på, vad vill man tro på? Jag känner mig lurad på sätt och vis. Som någon dragit bort en matta för mig. Känns overkligt. Vad hände? Allt var ju så jävla bra, eller? Från mitt håll sätt var det rosa moln. Självklart vill jag fortfarande att det ska bli vi. Det är inte vilken kille som helst vi pratar om, det är du. Vi vill hela tiden vara med varandra, borde inte det räcka. Att du tänker på mig när du är med din tjej, borde inte det räcka? Vet varken ut eller in längre. Känns som jag är med i Inception. Bara att mina drömmar vill jag ha som min verklighet. Saknar dig så jävla mycket. Vill bara ha lite tid med dig, är det för mycket begärt?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback