Mobilinlägg nr 24.

Emptiness. Intressant gårdag. Blev en fika med Anna efter jobbet. Var lagom på humör för att göra något över huvud taget. Men som alltid är det trevligt att träffa Anna. Satt på skafferiet en stund, men bestämde oss faktiskt för att dra vidare nånstans. Cyklade förbi black lion, fullt. Cyklade förbi Bishop, fullt. Tog dn chansning och cyklade förbi Hugo. Fullt med lediga platser! Satte oss i en av sofforna. Upptäckte efter en kort stund att Mattias och hela hans killgäng var där.. inte vad jag behövde just då. Anywho. Blev ett halvhjärtat hälsade och alla verkade hata mig. Anna och jag hade ju iallafall trevligt. Blev lite många drinkar och en avslutande tequilashot. Fi fan. Trots mitt bortgråtna smink och trots det att jag kom direkt från jobbet i halvsvettiga kläder så var det en kille som tyckte jag "är grymt söt" som han viskade i mitt öra. Hmm. Trevligt. Inte hört det på ett par år. Idag har det varit jobb. Vanlig dag. Tack för pratstunden Micke! Nu är jag hos syster. Henke är här. Ska käka lite gott och umgås. Fan vad nice det blir. Puss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback