Mobilinlägg nr 26.

Det blir ingen schwarzwaldtårta. Den blev skit. Allt är skit. Tårtan ser ut som jag känner mig. Räkna ut resten. Haft en riktigt trevlig dag annars! Myst med Zoey, varit barnvakt eftersom Jonna och Patrik firade 4 år tillsammans. Vi har busat här hemma, tagit en promenad, ätit glass och bara varit. Mötte sen upp turturduvorna och fortsatte att mysa i folkparken. Zoey fick gunga, åka rutschkana och plaska i poolen. Det gillade hon verkligen! ^^ ikväll blir det nog lite tv-spel. Kanske en film? Vi får se.

Kommentarer
Postat av: Anna

göllezoey tyckte nog jättemkt om att mysa med sin favoritmoster.. :D

vad synd att tårtan blev skit. och att du mår skit. bara tjoa till om det är nått jag kan göra för att du ska må bättre.

nu ska jag cykla och möta martin och hans bror. tjillevipp! ses imorgon!!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback