Mobilinlägg nr 32.

Har ansträngt mig för att inte gå till jobbet idag. Har suttit och funderat vad jag Kanske möjligtvis skulle behöva. Försökt krama ut varenda detalj vad man skulle kunna hitta på för att gå till jobbet. Skulle egentligen inte behöva ha någon anledning. Skulle gå långt och göra mycket för att få vara med dig. As you already know. Kan knappt vänta tills imorgon.. :)

Något annat som jag inte kan vänta till är nästa helgs fest. God damn!!!!! Känner på mig att det kan bli galet. Som vanligt jobbar jag dagen efter, men det är ju något man får ta. Har tvättat idag, behövdes. Var snart tvungen att göra en Anna; köpa nya underkläder istället för att tvätta. ;D anywho. Nu ska jag till Ica, sen hem, duscha,käka och sen mysa ner mig med en film.

Har jag sagt att du alltid får mig att le?

Kommentarer
Postat av: Anna

hahahahah göra en anna :D :D :D


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback