Mobilinlägg nr 34.

Jag vet att jag inte ens borde tänka såhär längre, men fy fan, helvete, fuck, jävla skit. Blir så trött på att man ska vara kvinna/tjej/kärring/tant. Varför ska vi jämt övertänka allt? Vore lättare att bara ta det som det kommer, men nej, det går självklart inte. Måste gå igenom scenariot flera gånger om. Tänka ut möjliga slutversioner på händelsen. Svårt att bara låta det vara. Mest orolig över att du skulle ångra dig där borta, orolig över att mattan kommer ryckas bort under mina fötter igen. Vill intala mig själv att så är inte fallet. Men vad gör man när känslorna och tankarna tar över? Vill ruska om dig, skrika; hallå! Här är jag! Är livrädd att den här känslan ska försvinna. Vill inte förlora dig. Hade aldrig kunnat ana för tre år sen när jag för förstå gången träffade dig att vi skulle ha den här relationen. Jag har iallafall hittat en person jag kan lita på. Våra situationer säg tämligen olika ut än mot idag. Du; bosatt i Linköping, flickvän, sambo. Jag; nyförälskad bodde hemma hos mamma och pappa, jobbade strövis på Cromwell som bartender. Nu har du flyttat till Norrköping, du är fortfarande sambo, men har gått från flickvän till förlovad. Jag bor nu i en bostadsrätt, tillsvidareanställd på samma jobb som dig, men har nu gått från att vara kär och förlovad och sambo till singel och väldigt intresserad av en ny, väldigt annorlunda mot M, underbar kille.

På onsdag blir det vaxning. Fy faaan så underbart. Längtar verkligen! Känner sig så fräsch. Funderar om jag skulle hitta på något med Jonna och Patrik på onsdagen, ska slänga iväg ett meddelande och fråga sen. På eftermiddagen blir det förhoppningsvis en trevlig fika med Micke. Vi har mycket gemensamma åsikter och kan prata om allt! Att det skiljer nästan 20 år emellan oss märks inte alls.

Vaknade kvart i sju idag. Varit varmt och jävligt, druckit för lite vatten tror jag. Är helt slut. Skulle vilja sova ett par.timmar men måste verkligen röja upp i lägenheten. Diska all disk, diskade ju fan i förrgår, hur lyckades det bli så mycket igen?! Sen all jävla skit som flyger in på balkongen och vidare in i lägenheten. Baah, små vita tussar av något träd. Usch. Jag gillart inte. NEJ!! Dags att styra upp lite! Sorry for det långa inlägget utan en endast bild.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback