Mobilinlägg nr 35.

Jag har tänkt endel på föregående fredag. Borde inte bry mig, men med så mycket annat så bryr jag mig alldeles för mycket. Varför är det så att man blir så utfryst, näst emot hatad av exets vänner? Jag vet att det inte är riktat mot mig personligen, men det är klart det känns när de går två meter ifrån en och de inte ens säger hej. Som tur är var Krill gullig nog att se när jag gick in på toa och smet iväg samtidigt. Han stod utanför och väntade tills jag blev klar. Fick några kramar och vi pratade en stund, två gånger under kvällen. Synd att han inte "får" träffa mig för Mattias. Tycker om Krill riktigt mycket, han tycker om mig, vi funkar bra ihop, har roligt tillsammans men får inte vara vänner, än. Such a shame. Vill veta mer om Japan, få mina nybörjarkurser i japanska och bara umgås för i helvete! Blir så trött. Nu till lördagsmys.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback