Mobilinlägg nr 36.

Vill så gärna åka till Liseberg. Jag Älskar karuseller och hela det där. Jag vill också utomlands. För första gången nånsin. Har absolut inte råd med båda. Utomlands vill jag för att jag faktiskt aldrig varit det, men jag är så sjukt lycklig på Liseberg. Jag blir som ett barn och kan tillbringa min dag där från att de öppnar till de stänger. Love, love, love! Har visserligen ingen att åka med utomlands. Alla, except en, vad jag vet jobbar. Så man kanske borde satsa allt krut på Liseberg? Det kan man ju köra över en helg. Nån som är på? Den som följer med får räkna med mitt tempo där. I'm all over the place. Så. Någon av mina kära followers som hänger på?! :)

Kommentarer
Postat av: Anna

jag är på!!! :D


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback