Mobilinlägg nr 39.

Fin dag idag. Träffa syster för en lunch. Ringde Andreas, både Jonna och jag ifall han ville lunch med oss men inget svar, så skit i det då :P Träffade Emilia istället, Jonnas friendo. Gick runt en sväng på stan, kollade grejer åt Zoey, sommarpresent. Mötte upp gulliga Henrik för en snabb fika innan de skulle träffa Lottis vid tre. Gick in och köpte lite alkohol till lördag. Blir fina grejer. Försökte mig på att borra i väggen. Gick väl sådär kan jag säga. Ska dra förbi Mattias ikväll. Hämta upp slagborren. Hoppas det går bättre då. Bra om man kollar vad det är för vägg innan man börjar borra. Nu har jag fina runda cirklar i bläck på tapeten. YEAH! Sitter och väntar på att Micke ska sluta jobbet så vi kan ses nån gång.

Har kommit i en period då jag skiter i allt i princip. Skiter i att laga mat, skiter i att städa, skiter i hur jag ser ut, skiter i vad andra tycker, skiter i andra över lag. Skiter i hur framtiden ser ut, gällande allt. Jobb, semester, pengar, kärlek, vänskap. Allt. Hoppas jag hittar tillbaka till mitt glada jag igen. Allt känns bara jävligt ibland, antar att det kommer såna här perioder ibland. Känns som jag bor i en fin lägenhet, men mycket runt rasar. Blir ledsen över att jag inte tagit mig tid att hälsa på Ewe. Får dåligt samvete över att jag inte hälsat på Åsa än. Dennis vill jag träffa men bor också en bit bort. Trots det att beslutet att Kim ska sluta är det bästa hon har gjort, blir jag ledsen över att ännu en försvinner. Kvar står jag med de flesta vänner på annat håll och Andreas svarar inte i sin fucking telefon.

Kommentarer
Postat av: Kim

Jag vill att du ska va glad! Det är så kul när du är glad

2011-06-15 @ 19:07:03
Postat av: Fläderlappen

Vi båda har ju haft så sjukt mycket för oss. Det är lugnt Jankadoodle <3 Vi ses när vi hinner. :D


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback