Mobilinlägg nr 40.

Fan vad trevlig kväll jag har haft! Träffade Micke runt sju och vi satte oss på uteserveringen vid Brödernas. Sjukt trevligt, snackade om allt möjligt, framtid, nutid, det som varit. Blev ett spontant biobesök. Vi säg X-men first class. Jag rös. Har alltid varit ett fan av X-men, ända från första filmen. Hoppas innerligt att det kommer en fortsättning på den här! Måste verkligen gå och titta på Transformers 3. Uhhh, rös verkligen när jag såg trailern. 29 juni it is! Har några planer.. några planer som jag ska försöka utföra. För min egen skull. Behöver bara tid. Tid och tålamod. Vill klara det! Säg att jag klarar det! Ska ingå en pakt med mig själv. In fact, ska nog skriva ner mina punkter och pricka av när jag uppnått dom. Vem vet, kanske jag avslöjar vad det är nån dag inom sinom tid?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback