Mobilinlägg nr 43.

Jag behöver åka härifrån. Jag behöver tänka på annat. Kanske borde man åka på sin första utlandsresa i år? Ta en eller två veckor av mina sista semesterveckor 31 och 32 och bara dra iväg. Inte ensam kanske. Lite riskabelt. Ska spara ihop och åka. Fr.o.m måndag blir det deff och tiny med mat. Känner mig som en valross och ser ut som en också. Vill känna mig fräsch om jag ska ligga på stranden. Who knows who might be watching? Känner mig helt utmattad. Försöker titta på social network,men stirrar mest rakt fram. Ska gå och lägga mig. Hoppas morgondagen bjuder på något bättre än den här skitdagen. Om jag ska vara ärlig visste jag nog hela tiden att du inte skulle stanna. Trodde jag var anledning nog att stanna bara. Eller!!!! Ska jag ta en vecka i London med Josephine?!? Fan, då kan jag ju åka själv. Inte speciellt långt bort heller. Kan jag shoppa, festa och kanske bo gratis hos Josie.. fan tål att tänkas på alltså. Låter lockande.

Jag är ledsen, men jag blir okej snart. Det sitter djupare än så. Att gråta är bara tillfälligt, det tar slut nån.gång, dämpar för stunden. Godnatt. Ses imorn, pigga och glada.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback