Mobilinlägg nr 45.

Mår så mycket bättre idag. Har skrattat och varit allmänt glad faktiskt. Är fortfarande fruktansvärt ledsen och vill helst inte ens tänka på att vi inte kommer ses eller prata på över en vecka. That makes me sad.. tycker fortfarande om dig så himla mycket.. men jag vet inte hur jag känner. Det här betydde så otroligt mycket för mig. Att du väljer henne framför mig, i alla situationer.. ja alla förutom en. Det känns som en kniv i ryggen. Vet inte vad jag vill eller vad jag känner längre för dig.

Fest imorgon! Fy helvete så jävla underbart nice. Sorgligt att säga kanske, men jag kommer bli så jävla full och det kommer bli en galen kväll, så mycket kan jag säga. Lite dränka mina sorger, höhö. Ne, nu måste jag fan plocka upp lite här inne!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback