Mobilinlägg nr 46.

Ungefär tre timmar efter konstant plockade, sopande, slängande av sopor och småpill så är jag fortfarande inte helt klar. Då kan ni tänka er hur det såg ut, ey? Börjar bli ganska nöjd med lägenheten ändå. Fattas lite blommor och sånt puttinuttigt i mina fönster, samt hatthylla och skoställ, men har inte hittat något roligt. Eller jo, på rum & interiör men vill inte lägga över 1500:- på det. Kommit en bra bit på vägen och jag är stolt över mig själv. Svårt att vara positiv mitt i den här sörjan, men jag försöker. Försöker minnas min tid. Under gymnasiet och hur min tid var där. Fortfarande nojig över kärleken, eller den uteblivna kärleken. Tänker på högstadiet när Christoffer och Niclas hånade mig och kallade mig alla möjliga namn. Som tur var hade jag Jonna som hade min rygg. Nu när jag vet lite mer vad kärlek faktiskt är, att det är mer än en kille som är "sjuuuukt jävla snygg". Jag vet vad jag värdesätter hos min framtida pojkvän. Saker jag inte trott varit viktigt i mitt förhållande med M, har visats sig betyda en hel del. Självklart vill jag som alla andra tjejer ha en kille som ser bra ut, mån om sitt utseende och välhängd ;) Tänker inte sticka under stolen med att storlek har betydelse och den tjej som säger något annat ljuger mer än vad en häst galloperar.

Längtar tillbaka till fjällen. Får se om det blir samma resa i år igen eller om det blir något annat roligt resmål. Fjällen var awesome, men kanske kul att hitta på något annat? Weekend till Köpenhamn med shopping och uteliv. London? Ännu mer söder ut till något varmare place? Får ta ett möte med mina kära styrelsemedlemmar ;) Dags att sova för min del. Imorgon (läs idag) är en ny dag med underbara möjligheter! Jag håller alla fingrar, tår och tummar att du kommer förbi imorgon kväll. Det skulle betyda mer än du tror. Jag känner mig ändå besynnerligt positiv till framtiden. Jag vet vad som väntar om vi spelar våra kort rätt. Jag vet att om du vågar och jag håller ut lite till så blir jag världens lyckligaste tjej. Vissa saker är värda att vänta på, gå genom eld och vatten för. Vi kör på det här! Lev som om morgondagen inte fanns. Gällande allt. Vill du åka på den där resan, gör det! Vem vet vad som händer imorgon? Osäker på att ta det där jobbet? Gööör det!! Vågar du inte riktigt säga vad du tycker till tjejen/killen du fallit för? Berätta för i helvete. Live like tomorrow never comes fellas.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback