Mobilinlägg nr 47.

Del två av kvällen var inte lika givande som del ett. Hade sjukt kul på brännbollen vi vann och förlorade. Drack och åt god mat. Kommer ha sådan träningsvärk imorn. Totally worth it! Synd att endel som skrivit upp sig aldrig dök upp. Men vi var ett glatt gäng iallafall. Kvällen fortsatte hemma hos mig. Hade det riktigt trevligt och jag lekte dj som vanligt. Klackarna på och vi åkte ner till Hugo. Galet mycket kö, men efter mycket om och men så slank vi in med Martin. Nattens höjdpunkt är Fredrik. Punkt. Störtskön kille. Får för sig att bjuda laget runt. Måste komma ihåg att tacka honom. Kvällens besvikelse, men med ett förstående huvud var Anna. Du läste rätt. Din jävel ;) du satte inte ens din fot på dansgolvet med mig. Min bästa danspartner dissade mig. Fast kan förstå dig. Hade jag haft en kille jag tyckt om hade jag också hängt efter honom. Iallafall i det nyförälskade stadiet du är. Hehe, så du är förlåten! Nae, dags att sova. Upp åtta och gå till jobbet. Puss!

Kommentarer
Postat av: Anna

hehe.. fast jag var ju inte med martin så mycket som du tror. hittade inte er, så hängde med björn en stund, henka, ponta ett tag och sen slutligen med bea, ponta och martin. det var iaf synd att jag inte var mer med er. men bra att du är förstående :)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback