Mobilinlägg nr 50.

Nu tycker jag det är dags för kvällens i vanliga ordning, blogginlägg. Får se vad jag skriver om idag. Kanske inte lyckas charma.er som igår. Jag kan ju skriva något i stil med.. eh. Idag har jag ätit korv. HAHAHA!! Det var inte meningen att jag skulle tänka så snuskigt. Jag har varken ätit varm, grill, prins eller människokorv. Jag åt en macka till middag. Fast en penis hade ju varit trevligt, fast inte att äta på, bwahaha.

Folk tyckte visst om mina kakor. Det var ju trevligt, då slapp jag äta själv, för om jag gjort.det hade jag blivit ännu tjockare än vad jag redan är. Om ni hör någon rulla fram här i Norrköping så är det bara jag. Såg att Burger c/o ska öppna i stan igen. MEN HALLÅ!! På tisdag den 5e juli far jag, Anna, Nicko och My ner till Göteborg. Tisdagen ägnas åt Liseberg <3 på kvällen svirar vi om och gör Götet osäkert (på en tisdag) kanske är nattklubbar öppna på tisdagnätter? Annars får vi väl sitta på någon pub eller uteservering. Fyra snygga singeltjejer i Göteborg. Kan inte slå fel, eller? Fast jag räknar inte Anna som singel. Du är ju redan upptagen, sort of. Det får bli jag, Nicko och My som röjer stället. Åh! Ser verkligen fram emot att åka. Besöka Zara och topshop när vi är där. Shoppa, oh yeah ;D nån som vill ha en beställning när vi är där? Fan, har verkligen inget att skriva om ikväll. Antar att jag tömde allt igår.En trevlig grej? Imorgon är det sista arbetsdagen för mig innan jag går på semester i två veckor. Har inget planerat förutom Göteborg och det känns fint. Ska träffa Erik nästa vecka, annars är min kalender tom. Ska faktiskt försöka dra till gymet var och varannan dag. Dags för slappo att bli lite mer fit! Ska bli nice. Ne. Fy fan vad trött jag är. Ska hälsa brushan John att göra sitt jobb nu. Såhär kan vi inte ha det. Snart liknar jag en såndär nickade docka. Imorgon kommer lönen btw. Sista dubbelhyran! Nästa lön blir man 3500 kr rikare. Lagom till andra delen av semestern! Sluta babbla Jannika! Lägg dig!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback