Mobilinlägg nr 51.

Fan vilken dag. Ingen lugn stund förutom på min lunch, men den slutade ju jävligt iallafall. För det första; varför sätter man personen som går på semester på stängningstid? Är inte det emot lag? Varför de satte bara två stycken idag på schemat var också otroligt, dessutom att de schemalägger Michelle till 16.45 utan att de frågar henne? Jag skickade hem henne kvart över fyra. Annars har det väl varit trevligt med mycket kunder plus att man har 1500 kr från friskvård i plånboken. Visserligen ska det gå till Göteborg. NU HAR JAG SEMESTER!!!!! Holy moly, vad ska man göra nu då? :D längtar som fan till 5e juli alltså. Galet roligt. Brudarna jag åker med är ju värsta guld, så det kan inte bli fel ^^

Alltid kommer det något emellan så vi inte hinner prata. Fick inte ens säga hejdå åt dig ordentligt. Visserligen ses vi igen om lite mer än en vecka, men hann inte ens med en kram.. Det gjorde mer ont än vad jag trodde när du gick därifrån. Det kändes förjävligt rent ut sagt. Slängdes in i kassan direkt med kunder non stop så hann inte reflektera så mycket. Nu är jag mest ledsen över att vi inte kommer höras på ett bra tag. Vid andra omständigheter så kunde jag ringt dig där nere, men inte nu. Sen förundras jag över att varenda jävla gång vi pratar med varandra utanför jobbtid, så ringer hon alltid. ALLTID! Kan undra om hon satt någon sensor på din telefon som ger utslag när jag är i närheten. Kommer sakna dig, varenda dag. Vill inte låta som någon needy tjej som tofflar runt eller sitter fast vid din sida. Men du får mig att må bra. Du får mig att må på ett positivare sätt. Tror inte det bara är jag själv som märkt det. Kommer sakna ditt skratt, dina kramar, ditt igelkottshår, hur du retas med mig. Hoppas du kommer sakna mig lite också.

Nu blir det en macka till kvällsmat och sen lite jordgubbar till efterrätt. Är det semester så är det!



Kära Pia Larsson.

Jag avskyr dig med allt vad jag har i min kropp. Du kan måhända vara en supertrevlig tjej med världens bästa familj, men dina handlingar är inte okej. Jag förstår att du vill skydda din kära lilla vän men snoka i andras privatliv? Jag hoppas att du inte kommer lära ut din svartsjuka och din nyfikenhet att snoka till ditt barn. Jag vet med säkerhet att, så fort jag skrivit här, något "olämpligt" i dina ögon så lyfter du telefonen och rapporterar likt den spion du är. Fuck yourself och skaffa dig ett roligare liv än att gräva ner dig i andras. Din vän är en vuxen människa och hon kan sköta sina så kallade problem utan din hjälp. Btw, nästa gång du gör dina naglar på Mist och du ser mig gå förbi som sist du såg mig, ge mig inte onda ögat va? Det är inte du och jag som har konflikter med varandra. Jag är bara tjejen som vill ha kärleken.

Kommentarer
Postat av: Anna

HURRAAA FÖR SEMESTER, OCH DEN 5 JULI!! :D vad synd att ni inte fick möjlighet att ta farväl ordentligt. men vad hände med imorgon?


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback