Mobilinlägg nr 52.

Ledsen, trött och sårad över att jag blottar min själ. Jag smutskastar mig själv i många lägen. Jag sätter mig näst intill alltid efter alla andra. Jag känner mig lite som ett fån. Det är svårt att säga när jag redan sitter här, men om jag vetat att det skulle ta den tid det tagit, and still keeps on goin. Att jag skulle nedvärdera mig själv. Att jag skulle må så pass jävligt som jag gjort. Alla gånger jag gråtit. Varje gång mitt hopp fått en ny glöd, för att sedan blivit släckt på två sekunder. Att veta, att det man vill ha mest i hela världens inte går att få. Om jag vetat allt detta, skulle jag antagligen och säkerligen inte gått till Henka den 19e mars. Jag är ledsen över att alltid komma i andra hand i din värld. Just nu finns det inte plats för en sån som jag i ditt liv, men jag hoppas att din semester fått dig att tänka annorlunda. Kärlek är en jävla lustig uppfinning. Jag hoppas iallafall att du verkligen laddar dina batterier den här veckan. Att du kommer tillbaka med en ny glöd, sugen på att börja ett nytt liv. Jag har haft tålamod nog, jag har gett allt jag har och lite till, jag har kämpat färdigt för oss. Jag hoppas att du inser att allt det vi har, inklusive vår vänskap, kan gå förlorad. Vi hörs om en och en halv vecka igen Skalman.

Btw! Glad midsommar folket! Ska bege mig till mamma och pappa om några timmar. Puss!

Kommentarer
Postat av: Kim

Saknar er :( hoppas det löser sig gumman... Allt det där som knappast ska vara ett problem.. För kärlek ska väl inte vara det egentligen? Glad midsommar!!!!

2011-06-24 @ 11:16:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback