Mobilinlägg nr 54.

Kvällen tog sig en konstig vändning. Har gråtit litervis känns det som. Skulle förbi Mattias och prata om diverse saker hade jag tänkt. Han skrev att han inte vår där, så tänkte hämta min kontroll istället. Lägenheten var tom. Han var inte där eftersom han har flyttat ut. Allt brast där. Det känns.. annorlunda. Jag är trött på att vara ostabil med mina känslor. Trött på att kastas runt. Vill bara försvinna från omvärlden. Stänga av min telefon. Bli onåbar. Jag är trasig inombords. Vet inte vad jag känner för Mattias. Min reaktion på att han flyttat ut var inte den jag trott. Vet inte om jag gillar den jag är nu, den jag håller på att bli? Krill och jag har sagt upp vår vänskap tillsvidare och det gör jävligt ont i hjärtat. Så mycket offrande. Så mycket hål i mitt hjärta, trasig själ. Jag låtsas må bra, hålla fasaden för att slippa sympati. Hur lång tid efter lördag? Huh? Sluta lek med mig. Jag går sakta under ändå. Får se när jag repar mig. Kvällen tog hårt på mig. Först uppsagd vänskap och sen vår tomma lägenhet. Every cloud's got a silver lightening. Om det är något viktigt får ni väl ringa på dörren. Om jag är hemma vet jag inte.

Kommentarer
Postat av: Ewelina

Älskade Jannika <3 Förändring i ens liv, det känns. Vare sig man vant sig vid det under en kort eller lång tid. Du kommer ta dig förbi detta, det kändes väl extra mycket när det var så konkret som en tom lägenhet. Men du kommer att komma förbi detta, vare sig du står där ensam när the dude gör sitt beslut eller om det blir ni.



Du är så jävla stark, och sjukt pilsk <3 du kommer hitta en lösning!

Massa kram och puss <3


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback