Mobilinlägg nr 55.

Känns som jag är tillbaka på ruta ett igen. Med allt. Jag känner mig helt förstörd. Låt mig vara ledsen. Låt mig vara ifred. Jag repar mig.. just nu behöver jag Liseberg. Flytta? Flytta ifrån mina problem? Naa, det löser ingenting. Behöver få träffa nya människor, få träffa nån? Skulle behöva festa i en ny stad, få festa, dansa med nya härliga människor. Vill komma bort från allt och alla. Borde kanske göra en Josephine, fast i mindre form? Kanske skulle tagit fem sammanhängande veckor för att sedan bo hos Josie i fem veckor. Trött på det här livet just nu. Det enda positiva i min situation förutom min familj är Anna som står mig närmast. Hon är världens bästa stöttepelare och bollplank. Känns inte direkt som jag har något kvar här. Trodde du var en anledning att stanna kvar N, men efter allt som har hänt, efter alla gånger du fått mig må som en prinsessa för att sedan trampa på mig. Jag mår så jävla dåligt pga dig, men det finns inget jag hellre vill än att tillbringa all min tid med dig. Det är dags att sätta mig själv i första hand nu. Vill du ha mig får du visa det. Dags för dig att kämpa om det är det du vill. Jag vill inte behöva gråta mer över dig, mer än glada tårar. Jag har haft en blandad start på året. Put me out of my misery.

Kommentarer
Postat av: Anna

lilla söta pillan då.. såsom du mått, upp, ner, upp upp ner ner ner, det är klart att det tär på dig. klart du får vara ledsen. men att du vill vara ifred, ja det behövs en liten stund kanske... och det är så du vill hantera det, men kom ihåg att det alltid är lättare att ta sig igenom saker med andras hjälp. göteborg kommer vara bra för dig, komma iväg lite. att komma iväg och få distans till saker och ting hjälper (och det vet jag ju ett och annat om). bränner han den här bron, sabbar den här möjligheten med dig, kom ihåg att det finns så mycket annat som väntar på dig i livet. äventyr, vänner, kärlek, livet kan vara precis vad som helst beroende vad man gör det till. älskar dig pill!!!

Postat av: Ewelina

Jag håller med vad Anna säger! Och du, det är okej att vara självisk och vilja stänga inne sig själv. Det är så bra att du har Anna och din familj när jag inte har kunnat vara där för dig <3



Du får alltid komma upp hit till Karlstad. Och jag tycker att du ska satsa på dig själv de här månaderna som är kvar av 2011. Skit i allt annat, ta det som det kommer. Gör sådant som DU vill, som DU gillar, dejta vem DU vill för att du vill och känner för det. Investera idet bästa som finns i ditt liv, dig själv <3



Massa peppande kramar och puss!

2011-06-30 @ 13:04:49
URL: http://bonkvsgnu.wordpress.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback