Mobilinlägg nr 56.

Tag, you're it!

Just nu känns det som jag lever ett sådant liv. Först får jag uppmärksamhet från Mattias, bryr mig inte så mycket. När jag väl gör det, då springer han ifrån. Jag blir frustrerad att han inte vill prata med mig, ringde tre gånger utan svar. Ju mer han håller distans, desto mer vill jag desperat få tag på honom. Spela svår? Funkar ibland, beror på situation. Däremot, när det gäller dig, yes you. Ju mer du håller din distans och spelar hard to get, så tar jag lika mycket distans jag. Skönt att den här veckan varit fylld med aktiviteter trots det att jag velat vara själv. I måndags spelade jag minigolf med J&P. Jonna vann, jag förlorade. Igår var vi på tropicariumet ute vid Kolmårdens djurpark. Zoey älskar apor! Idag har vi haft picnick, picknick? vid folkparken. Busade massor med Zoey! Efter det, hem till J&P och käka tacos. Schomme kom och sällskapade, spelade 35 rundor på Marioparty 8. Segt. Patrik vann. Imorn ska jag äta frukost med Anna, lapa lite sol om vädret tillåter! Efter det ska jag, Henke, mamma och pappa ut för att kika på när Patrik åker en sån där vroom, vroom-bil. Tar 0-100 km/t på 3 sekunder. Hehe, Patrik är livrädd, tror han kommer dö. Fredag är en oplanerad dag. Lördag ska jag tvätta, sen dricka några öl med kära bekanta. Söndag blire bio. Så min första semestervecka har varit ganska fin!

Kommentarer
Postat av: Anna

goooo vecka. massa skojigt som du gjort/ska göra. :)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback