Vem är du? Vem är jag?

FAN VAD FINT VÄDER! Äntligen är det lite härligt väder när man är ledig. Har äntligen kunnat solat lite till. Mmm, fina D-vitamin som sprudlar in i kroppen. D-vitamin gör så att man mår bra, visste ni det? Så ut i solen med er! Glöm inte att smörja in er bara. Höhöh (leker mamma)

Sitter och för över bilder från kameran till fejjan. Det var länge sen sist man kunde göra det eftersom man inte längre har något dator. Ska bli kul att se alla bilder :D YAY!


I söndags var jag hemma hos mamma och pappa tillsammans med Jonna, Patrik och Zoey. Åt pappas underbara söndagsstek. Gahh, hur många år som helst jag åt det, satt fint i magen. Sen var vi ute i trädgården och blåste lite såpbubblor med Zoey, dock var det nog jag som tyckte det var roligast. Sprang runt på vägen och blåste bubblor hej vilt. Men, hey, det var years ago. Okej? Klandra inte mitt barnasinne! ^^ Jag fick två skålar och två muggar där det faktiskt står "SKÅL" "MUGG" på. In case of förvirring dagen efter utgång som mamma uttryckte sig. Kan ju vara bra att veta vad jag använder för grejer you know. Taxi för dom fina sakerna! ^^


Ikväll blir det after work med Niko, My, Andreas och Henka Ska blir väldigt trevligt, sitta ett par timmar och snacka skit. Dricka lite. Är sugen på en iskall Staropramen. Mmm.


Idag blir det tacos till middag. Köttfärsen är framtagen. Ska bara svänga förbi Ica och handla lite kaninmat som jag ska ha till.
Lördag blir det umgänge hemma hos Jonna tillsammans med Henke. Länge sen jag träffade honom så det blir förträffligt trevligt! Får se om en herre till hänger på, men det är ju tre dagar kvar så går ju inte planera till dess ;D


Anna och jag har fått vanan att dra till oss märkliga killar när vi går ut någonstans. Senast var det ju Berra och Fredrik och nu i fredags kom det fram en kille vars namn han inte sa? till oss och började prata om Tekken6. Skapligt intressant i början så både jag och Anna är tv-spelsnördar till viss mån. Sen gick det lite över styr när han skulle visa vilken karaktär han spelade med. Visa undrar ni? Jo.. han reser sig upp och utför några combos. My god.. Jag ville fly fältet. Som tur var hade Anna och Niko begett sig till baren och ensam satt jag med den här.. ja.. killen. Han gav mig en kram och det slutade med att han inte fick någon av våra nummer, trots det tappert försök.


Snart kommer ett rykande färskt album som heter "Anna & jag, vi är goda vänner.."
A must see!! Kommer fyra album till. Lugn bara lugn! ;)


På återseende.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback