En trött korean.

På lördag blir det fest. Ska bli galet roligt. Jannika kommer bli full. Jannika kommer dansa. Planerar redan nu vad jag ska ha på mig. Har kommit halvvägs. Funderar på mina svarta skinn/lack leggings, nya blazern som förhoppningsvis hinner komma innan lördag. Ett par stövletter som jag ännu inte köpt. Blir nog på fredag. Något linne till. ELLER så ska jag ha min klänning som jag ska sy upp till top någon dag. Hinner jag i veckan tro? Måste ta mig till den andra lägenheten där symaskinen står.
Ähh, vi får se vad jag tar på mig.
Guuud.. är då jävla trött, men ska sitta ett tag till. Om jag orkar, kanske somnar framför datorn.
Ska nog somna till Heroes. Nu babblar jag om ingenting, så trött är jag. Hörs imorn.
Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback