Hoppfull med dålig start på dagen.

Dagen kunde börjart bättre. Vaknade i soffan, halvt utrullad på golvet. Hmm, förflyttade mig till sängen. Två timmar senare, vaknar jag med ett ryck av att jävla byggare på taket börjar banka/hamra hysteriskt. Great. De slutade tillslut och jag somnade om, vaknade strax innan tio igen. Skönt med sovmorgon.
Sen ringde det på dörren och jag fick en snabb visit av en vän. Ville kolla hur det var med mig och säga hej ^^
Nu har jag ätit frukost och ska gå och göra mig vacker. Börjar jobbet om en timma.
Känner mig så hoppfull idag. Känns som allt kommer lösa sig. Att allt blir bra. Hålla ut ett tag till, ett par månader eller så. Men det blir bra, det vet jag. Sen blir jag fullt ut lycklig. Få visa hur jag är när jag är sprudlande glad.
Allt blir bra <3

Kommentarer
Postat av: Anna

det blir bra pillan. för oss båda vill jag tro.

lördag blir great :) asgod mat, massa alkohol och dans!!! hell yeah :)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback