Jag kommer

Hallå där igen! Nu är i princip alla bilder från fjällen uppe på ansiktsboken.
https://www.facebook.com/album.php?id=624428553&aid=334092
Är lite deprimerad över att komma hem
Just nu ekar Veronica Maggio - Jag kommer i högtalarna här hemma. Går igenom alla minnena från helgen och njuter, vissa är mer underbara än andra..
Fortfarande stel i nacken efter första vurpan i backen där jag slog i bakhuvudet. Stackars Andreas, skrämde nog slag på honom flera gånger när jag styrde in mot träd. Underbar som stannade hela vägen med mig trots mitt humör, trots att jag sa att han kunde åka ner själv, trots att vi blev "varvad" av Line.
Ohh. nu ska jag iväg till jobbet. Käka lunch med min darling Anna. See you later.

Kommentarer
Postat av: Anna

och lunchen var awesome!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback