Jag mår bra.

Jag mår bra, trots omständigheterna.
Ibland tar kärleken slut och vad gör man då? Vi har iallafall fått ett avslut och vi skiljs som vänner. Jag kommer alltid älska Mattias och han kommer alltid ha en speciell plats i hjärtat även när nästa pojkvän kommer in i bilden.
Jag vill säga ett STORT tack till mamma, pappa, jonna, anna, andreas och henka för det underbara stödet jag fått den här veckan.
Mamma och pappa för att ni är världens underbaraste föräldrar.
Jonna för att du är bästa systern man kan ha.
Anna; min sockertopp i alla väder, vi sitter i samma båt du och jag. Vad skulle jag göra utan dig?
Henka, du får mig alltid att fnissa åt dina spektakel! Du får mig alltid på bra humör! ^^
Andreas.. Tack för att du tröstade mig, tack för att jag fick gråta mot din axel. Tack för ditt stöd, tack för att du är du.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback