Stenen försvann.

Till skillnad från dagens deppiga inlägg så blir det här ett desto gladare. Vi har pratat och allt känns mycket bättre. Fått flera frågetecken uppklarade. Jag är ett kontrollfreak i många lägen och vill gärna veta hur saker ska bli, ha saker planerade i förväg med dittan och dattan. Jag har fått lätta mitt hjärta lite och det känns bra. Jag är i det "vinnande" laget och det värmer i hjärtat. Det kommer göra mig glad och lycklig igen.
Snart kommer mina kläder också. Förhoppningsvis imorgon, men kanske onsdag. Hoppas jag kan ha allt och att det sitter snyggt. Då blir jag glad.


Jobb imorgon. Börjar tolv så får sovmorgon, härligt. Har även köpt bröd som inte är för gammalt. Så nu kan jag äta frulle igen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback