Take me to London and back.

Just nu vill jag bara bort ifrån Norrköping. Vill inte vara kvar här. Vill se världen, vill påminnas om annat, vill uppleva nya kulturer, få nya minnen att dela med människor. Om några veckor planerar jag in en London-resa. Vill shoppa och hälsa på Josephine. Kanske åker jag själv? Kanske åker jag med någon, beror på hur situationen ser ut då.
Resa till New York i höst och Tokyo nästa år. De är mina stora mål. VILL HÄRIFRÅN! Innan jag vet hur saker och ting löser sig vill jag bara bort ifrån honom.


Om några veckor kommer Jocke hem, kanske om 2-3 veckor. Vad gör jag då? Får flytta tillbaka till lägenheten igen. Jag får bo i vardagsrummet och "vår" vardag kommer tillbaka igen. Fan vad depp jag låter.


Idag ska jag äta lunch med Jonna. Var det blir vet jag inte. Någonstans nyttigt hoppas jag. Blivit endel alkohol i helgen och det blir inte mindre på lördag. Vill faktiskt, hur det än må låta, bli full som  ett jävla as. Ha kvällen som i en dimma utan att må dåligt. Saknar fjällens utgångar, bekymmersfritt. Underbart. Allt började där. Därifrån och in mot framtiden. Skulle velat att ni förstod vad jag menade. Inom sinom tid my friends (:


Sitter och dricker té. Jag som inte ens tycker om té. Sussie tipsade mig om ett från Twinings, äpple, kanel och russin. Det smakar bra. Ska försöka hitta nypon/hallon från lipton. Den var också god. Upptäckt att té är bra på att dämpa mitt sockerberoende.


Yay! Beställt lite kläder från Nelly igår. Mitt shoppingbegär har ökats sedan jag blev singel och jag vill köpa saker hela tiden. Dyrt. Klickade hem två klänningar, en vit, enaxlad, lite toga-aktig. Så äcklig billig så var tvungen att klicka hem. 79 kr. Say whaaat? Äh länkar till kläderna istället.
Enaxlad blommig klänning
Vit enaxlad klänning
Tjusig blazer :D


Allt blev så billigt så var tvungen att ha dom. 477 för alltihop. Härnäst stå det nog ett par skor på min shoppinglista, inte bestämt mit om det blir ett till par converse, dock låga, eller ett par partyskor. Får se vad Norrköping har att erbjuda idag. See ya later!

Kommentarer
Postat av: Åsa Gåsa

London låter nice. skulle gärna hängt på dig om man hade cash(ewnötter) till de. ^^



vi måste ses snart(denna vecka) och få ut lite frågetecken till utropstecken. eller så. hör av dig ffs när du kan och vill. *U



saknar dig och annis ju. de går fööör lång tid imellanåt. hoppas du mår någorlunda bra. man vill ju vara en pelare åt dig med de blir som de blir vettu.



kraaaaam

2011-03-28 @ 17:35:05
Postat av: Mattias

Ingen fara, du får sova i sängen :). Jag paxar soffan!

2011-03-28 @ 19:41:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback