Underbara Sälen!

Hemma från Sälen. Ville inte hem. Tråkiga Norrköping. Vill ha mer party non-stop Vill ha mer skratt, vill ha mer av allt det Sälen erbjöd! Haha, förutom de blåmärken jag fick av skidåkningen ;)
What happens in Sälen stays in Sälen ;DDD FAN VAD KUL VI HADE!! Lyssnar på all musik som vi festade till, ahh.


Kommer bilder så småningom, blev ganska många och jag är trött som fan så orkar inte fixa något ikväll. Kommer antagligen imorgon för då är jag ledig. Ha, alla jobbar imorgon förutom jag och Henka, that's how we roll ;) "Nej, inte där bak" HAHAHAHA :D Henka stod för komiken i helgen. Han är så underbar den grabben. Mucho lövo <3


Jag beslagtog ett rum så fort vi kom inte och det var tänkt att jag skulle sova med Sofie, men efter mycket om och men med Hemstad och Andreas så blev det inte så. Ha! Så kan det gå. Stor lya fick vi tag på också, som sagt bilder kommer senare.


Gaah, skidor var roligt men ska nog inte åka det igen, möjligtvis kortare skidor. Kanske ska testa på snowboard nästa gång?!?! :D


Som sagt. What happens in sälen stays in sälen. Förutom vissa historier om ATG-skyltar! HAHAHAHAHA! :DDDDD

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback