Loopiloop.

Är fruktansvärt trött. Sov inte många timmar inatt beroende på olika saker, främst att vi åkte hem väldigt sent, eller ja vi tre ungefär. Kom inte i säng förrän 5 kanske? Hehe. Ja så kan det gå. Upp och hoppa vid atta ungefär. Jobbat hela dagen och det har varit jävligt. Bakis och sju helvetes mycket kunder som man alla ska le emot. Jobbigt. Hjärnan är geggamojja. Jag, Andreas och Wallman kom inte ifrån jobbet förrän tio i sex idag (vanligtvis är vi ute ur butik max tio över fem) Jäkla kunder som ska göra krångel-order fem i fem.

Vill kunna berätta för hela världen vad som snurrar runt i mitt huvud, men jag kan inte. Allt ska vara så jävla krångligt. Idag fick jag reda på något som pågått i en vecka redan, hade ingen aning, men blev både glad/förvånad/överraskad/frågande. Upptäckte det igår, men fick reda på att det pågått sen förra helgen. Man är så uppmärksamn alltså.


Vill ha gårdagen tillbaka. Hade så roligt hemma hos Jonna och Patrik. Vill ha de där timmarna, all skratt, all dryck, all perfektion, all lycka, alla blickar. Vill ha allt det där tillbaka tills klockan slog halv nio imorse. Allt efter det spelar ingen roll. Efter halv nio idag så var dagen bara grå, stressig, frågsam, en dimma, oräckbar.


Fuck.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback