Vad är en bal på slottet?

Här sitter jag, fortfarande uppe. Ska upp om ca 5 timmar men vad gör det? Sitter och funderar över en massa jävla saker, främst det här med lägenhetsproblem. Ska det vara så svårt att få en lägenhet man vill ha? Baah. Blir galen. Saknar någon att hålla handen med, någon att dela vad som har hänt på jobbet, någon att pussa godnatt med. Visserligen har det bara gått två veckor, men man inser, eller jag har insett att två veckor känns jävligt lång tid.


Att sakna någon kan både vara härligt och jobbigt, eller?
På fredag ska jag nog köpa en "curling wand". Har flera år funderat på en, men aldrig blivit av. Jag som hellre vill ha, och tycker jag passar bättre i vågigare hår, skulle detta bli perfekt. Får dock sluta shoppa snart :P Haha, inte bra för min budget det här ;)


LÄNGTAR SÅ JÄVLA MYCKET TILL LÖRDAG! Baaaaah. Vill att det ska vara lördag, nu, nu nu. Shotrace med Anna, Wallman och Andreas. Älskar mina arbetskamrater. Vore det inte för dem hade jag gått under för länge sedan.


Vore det inte för Anna så hade mina tankar varit i ett enda virrvarr, du har fått mig att reda ut så mycket saker. Du har alltid stöttat mig. Jag är lyckligt lottad att ha dig som vän och jag hoppas vi är vänner för alltid <3 Inabritt... Haha, Sopa ;)


Andreas, vore det inte för dig så vet jag inte vad jag gjort för två veckor sedan. Att du gick hemifrån och mötte upp mig sent på kvällen, höll om mig när jag grät så jag skakade.. Det.. det betydde så otroligt mycket för mig. Att få sitta bredvid dig i trappuppgången och inte säga något till varandra. Bara få vara.


Sitter och blir lite sentimental. Hjärnan korsas av känslor som bubblar upp medan partymusik går i bakgrunden, konstig blandning?
Vill bara att allt ska gå tillbaka till vanlig vardag, för tillfället känns det som allt detta bara är till låns. Lite på låtsas. Har en lägenhet som inte är min. Hålla en fasad uppe som att allt är okej. Allt är inte okej. Det är så mycket känslor inom mig som jag inte riktigt kan berätta för någon? Vet inte om någon ens skulle förstå. Hur genomelakt jag ibland tänkt. Hur orättvisa tankar dykt upp, likt djävulen själv. Fan.
Vad är detta?! Vill fly fältet. Kanske borde fly smått och hälsa på Dennis i Göteborg. Göteborg, London, New York, Tokyo.


Måste gå och lägga mig. Klockan ringer om 4 timmar, 30 minuter.

Kommentarer
Postat av: Anna

min underbara sugga, jag är så glad att ha dig som vän också! du, jag och inabritt är friends forävär. den här helgen kommer bli så awesome :)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback