Gomene, för sen uppdatering
Inatt sover jag hos Jonna och Patrik, därav internet. Har ju flyttat sen jag skrev sist. Till en alldeles egen fin perfekt storlek på lya. En 2½ på 68 kvm med inglasad balkong. Nu ska jag bara köpa till lite möbler så blir lägenheten perfekt!
Ikväll har vi kikat på ESC, fel låte vann som vanligt, men roligt att Sverige faktiskt låg etta ett bra tag utan att ens fått en endaste 12-poängare. Nåja. En tredjeplats är mycket välförtjänt.

Minneskonserten idag var trevlig. Bra band, bra människor, bra väder. Gött. Samma tid nästa år tack? :D
PB och Henka är så roliga. Henka's crazy, CRAZY I tell you!!

Imorgon väntar städning av lägenhet. Dammsuga, skura golvet, tvätta kläder, få ihop mina trådhyllor och bära ner möbler till förrådet. Dock kommer jag göra ett stopp och självklart titta på VM-finalen vid 20.00. Sverige-Finland. WOO!!

Killar, relationer, kärlek och allt sånt. Ja... det ligger lite på is eller vad man ska säga. Jag har blottat vem jag är, gett mer än vad jag fått tillbaka. Visat på alla sätt och vis att det är dig jag vill ha. Nu ligger bollen hos dig, vilket den gjort länge. Behåller du den eller passar du tillbaka? Ge mig ett svar. Jag orkar inte längre vara ledsen. Jag är värd mer än så, eller hur?

I sommar skulle jag vilja åka till Liseberg, men också åka utomlands. Pengar, pengar, pengar. Låt mig vinna pengar! Korsika 1 vecka kanske? Nån som bjuder?

Dags att krypa till kojs. Sötnosen Zoey har nog inte tänkt att sova lika länge som vi övriga vill <3

Kommentarer
Postat av: Anna

anna är på liseberg och resa!!! vinn pengar sugga! :D


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback