Mobilinlägg nr 1.

Har varit så ledsen idag. Stängde in mig i kassarummet och släppte på alla känslor.

Har kommit fram till att lägga allt åt sidan nu. Så jävla svårt. Känslan av ilska/besvikelse/utmattning/sorg. Trodde verkligen inte det skulle bli såhär. Både positivt och negativt. Mitt liv ser rätt annorlunda ut nu om man jämför dels för 4 år sedan men också dels för några månader sen bara. Kan egentligen inte vara mer lycklig nu. Hänger upp mig på småsaker. Hänger upp mig på tid. Såhär är jag, alltid varit. Velat fram och tillbaka. Vägt för- och nackdelar. Jag är så knepig när det kommer till kärlek. Har varit kär en gång, först när jag var 19 och jag var väldigt oerfaren vad det gällde allting. Brukar fundera ibland på hur mycket mammas och pappas äktenskap har påverkat mitt sätt att tänka, känna och tro på kärlek.

Har under min uppväxt styrts med järnhand. Dels var jag en ängel som tonåring som inte gjorde några sattyg av mig. Hmm, känner att mina tankar flyger iväg här :D Iallafall jag orkar inte längre och har gett upp. Har insett att det här är under min värdighet. Det jag blir mest ledsen över är att du är en så jävla underbar kille. Du har allt det en tjej vill ha. Jag vill inte ge upp men jag orkar heller inte vara ledsen. Jag har varit tålmodig, mer än vad somliga nånsin skulle vara. Ett bevis på hur mycket jag faktiskt tycker om dig. Hur jävla kär jag faktiskt är...

Imorgon väntar ledighet. Hoppas på solsken så jag kan sola lite. Om inte får jag hitta på något annat. Ska förbi jobbet och köpa en klädstång. Kanske dra en vända till gymet, får se vad humöret står för. På onsdag är jag ledig också. Då ska jag träffa Åsa och Anna. Åsa ska få se min lägenhet och sen ska vi fika lite och sen käka sushi på Kimono. Fan vad fint. Sitter och tittar på Pirates no. 1 på tv. Väntat spänt på 4e filmen som har premiär på onsdag. Ser också fram emot X-men; first class och Hangover 2. Ne, nu blir det fan popcorn, se färdigt filmen och efter det lira lite tv-spel. Wunderbart.

Puss.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback