Mobilinlägg nr 10.

Längtar, saknar, trånar efter sommaren. Min första etapp av semestern vet jag inte vad jag ska göra. Inte andra heller iofs. Hade varit sjukt kul att åka utomlands en eller två veckor i sommar, om pengarna räcker till. En vecka på mallis hade inte varit fel. Om den hade varit betalt och all inclusive hade inte varit fel heller. Fast.. skulle nog hellre åka till något annat land. Hmm. Är så jävla trött nu väntar på att min trogna vän Johnny ska komma och häva lite sand.

Jag älskar Liseberg. Jag blir som ett litet barn på julafton när jag kommer dit, ränner runt som en raket överallt. Helst skulle jag vilja testa alla spelmaskiner som finns det. balder är to die for. Me so tired. Jannika''s sleepy.

Kommentarer
Postat av: Anna

bara att tjoa till, så är en utlandsresa bokad.. ;)

Postat av: Erik

Jag trodde sommaren redan kommit till Norrpan. Det känns iaf som det på jobbe. Vi hade mellen 35-40 grader i köket igår :)

2011-05-21 @ 10:15:24
URL: http://www.facebook.com/erik.klint

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback