Mobilinlägg nr 12.

Varför blir man alltid så sentimental på kvällarna? Eller jag blir det. Kanske för att man har så mycket att göra på dagen att man inte har tid att tänka. Har försökt hallå humöret uppe idag, men gårdagens möte med mitt ex påverkade mig lite för mycket. Satt nog lite för länge vid strömmen igår. Idag har jag ont i halsen. Hoppas det inte blir värre,på torsdag är det ju sista gången på badmintonen! Såklart man måste vara med på det. Måste fortsätta gå ner i vikt och tighta till kroppen. Dagens lunch bestod av lite äggröra, några broccoli och ett päron.

Köpte nya underkläder förra veckan. Lite babydoll-stuk över toppen. Vit spets blir fint till solbrännan. Hoppas på att få visa upp den snart ;D

"Sluta tänk så mycket". Ja lätt att säga, önskar jag inte behövde det. Känns bara som det är så mycket som står på spel. Eller nu låter det som om det är någon sak eller pryl som står på spel men det är så mycket mer värdefullt än så.. Tänk att en sån liten handling som en kram kan göra så mycket för själen. Har redan glömt bort vad du sa om kramar. Blir helt snurrig när vi pratar. Hjärnan blir till geggamojja. Tänk om situationen varit annorlunda om vissa saker inte hänt, om vissa saker inte sagts..



Snälla.. jag ber dig, åk inte..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback