Mobilinlägg nr 14.

Förra veckans och denna veckas bittra/ledsamma inlägg känns som bortblåst inom loppet av 12 timmar. Känner mig uppfylld av glädje, hopp. Jag menar, dagens sista match på badmintonen var otrolig viktig att vinna. Mycket stod på spel. Dreamteam när det gäller ey? Säg till när det blir prisutdelning. I'll be there, prepared. Med den nya termometern med mig ;D Idag kändes det som för 2 månader sen. Haha, sjukt mycket olika känslor jag gått igenom idag. Glad, frustrerad, kåt, förvirrad, kär, desperat, generad. Ville verkligen inte att den här dagen skulle ta slut. Ville verkligen att bilturen skulle vara ett par timmar till. Som till fjällen! Fan vad fint vi hade det på bussen. Iallafall på vägen upp. Ner var det ingen som sa ett knyst.

Fick helt black out när Micke skulle serva boll ikväll. Stod bara och glodde rakt ut, tills Anna och Andreas frågade vad jag höll på med. Nu är det slut på badminton för den här säsongen. Hoppas självklart att vi kan dra ihop samma gäng iallafall på fritiden.

Ikväll blir det att kura upp sig i divanen med tjocka täcket över mig, dra på en lättsam film. Funderar på antingen någon av Disney's alla filmer eller trots detta; Kickass actionkomedi. Woo! Längtar efter att få se Battle Royal! Väntar dock fortfarande. Ska inte se på den själv. Vill se den med dig. SKA se den med dig.

På söndag bär det av hem till mamma och pappa. Äta lite gott, umgås, fira mors dag självklart!

Kan tyckas hårt och löjligt att blockera någon på facebook, men vafan.. seriöst. Ge upp. Om blickar kunde döda hade jag varit död för länge sen, senast igår skulle jag dött.Ne, nu blir det duschen, sen käk, efter det filmmys med mig själv ^^

Toodles!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback