Mobilinlägg nr 18.

Alla har vi ett val. Många har fler, andra har färre. De flesta har bara några enstaka väldigt viktiga beslut. Det känns som om jag åkt bil i en evighet på en raksträcka. Plötsligt kommer ett vägarbete upp. Ska jag vänta tills jag kan åka förbi och fortsätta på min resa, eller ska jag vända om och ta en tung resa tillbaka för att sedan ta en annan väg?

Allt känns inte som det har gjort. Känslor är annorlunda nu. Funderar på att se Battle Royal ikväll. Behöver någon splatterfilm. Vem vet. Hinner kanske sakna att se den innan jag faktiskt ser den nästa gång. Då jag egentligen skulle se den. Hoppas på lite sömn inatt. Hoppas på en bra morgondag. Hoppas.

Nu ska jag hoppa in i duschen, sen göra lite äggröra och hälla upp mig ett glas Trocadero. Det blir nice.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback