Mobilinlägg nr 2.

Sitter på balkongen och tar en paus. Har dragit i mig två redbull så har lite energi övers i kroppen. Btw, Mario whoppade my ass förut. Illa Jannika.Håller inte riktigt samma klass som förr. Har spelar Super smash bros brawl ett tag nu. Ska nog byta till SMG 2 strax måste ju varva det nån gång.

Tog fram donkey kong till Wii förut, övervägde om jag skulle spela eller inte. Lade det åt sidan. Fick en flashback från mitt och Mattias förhållande när jag tog upp spelet i händerna. Kommer ihåg när jag kom hem och han hade överraskat mig med att köpa spelet. Han visste hur mycket jag ville ha det.. Blev lite ledsen när jag tänkte på det, eller känslosam är väl ett bättre ord. Vi hade det fint jag och han, men det saknades lite dynamit och jävlar anamma. Mycket var mitt fel eftersom jag var dålig på att säga vad jag tyckte, men det är lätt att vara efterklok. Hoppas iallafall att han mår bättre snart. Vet att det här tog betydligt hårdare för honom än mig och det hugger i hjärtat när jag tänker på hur ledsen han blev den kvällen.. Att göra slut är aldrig lätt, men i slutändan handlar det om vad som blir bäst för dig själv och för din partner också. Hellre att det får ett slut än att du själv ska leva halvhjärtat och föra din kille/tjej bakom ljuset och tro att allt är bra. Därför bröt jag upp.

Tråkigt är också att Krill inte vill ses än heller. I respekt för Mattias. Har en känsla av att jag inte kommer sova något inatt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback