Mobilinlägg nr 20.

Nu har jag börjat med mitt minispa. Vaxat benen. Det behövdes. Jävla hobbit man är. Förutom det där med stora lurviga fötter. Snart ska jag in och ta bot på mitt enda stora ögonbryn. Imorgon blir det dusch och skrubb, skrubb innan jag lägger mig och solar (om vädret är bra). Sen ska jag till M's lägenhet och hämta min samling av nagellack. Lite manikyr och pedikyr. Ska ta hand om mig själv imorgon. Känna mig fräsch. I need it.

Härligt att det löste sig med den 18e. Mamma och pappa ska vara barnvakt. Jonna kan gå på bröllop och jag kan spela brännboll med jobbet! Härligt! Fast är mest orolig över v.26.

Kommentarer
Postat av: Anna

den 18:e it is??! najs! skönt att det löste sig... after worken hänger jag som sagt inte med på, men i'm all yours på lördag om du vill.. :D om du känner för att prata av dig om dina känslor och tankar är det förresten bara att ringa..


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback