Mobilinlägg nr 4.

Min garderob är fixad. Fan vad fint det känns. Är så nöjd. Tack Andreas för hjälpen med vad jag skulle ha för grejer. Tack till mig själv att jag är en sådan hemmafixare. När jag kom hem däckade jag i soffan och sov i fyra timmar. Kände mig full när jag vaknade. Fixade tillslut det sista i garderoben och övervägde sen om jag skulle köpa pizza eller inte. Det blev ugnspannkaka istället. Dock utan bacon och dock utan lingonsylt. Fick bli jordgubbssylt.

har kommit underfund med mig själv att jag aldrig kommer låta dig vara såvida du inte spottar mig i ansiktet eller tvärtom. Annars är jag rätt nöjd med min tillvaro. Lite extra pengar hade varit trevligt, men det är det väl alltid. Inatt ska jag sova i hundra år. Fan vad trött jag är. Imorn blire mina favorittjejer! Blir nog lite sushi. Bäst att ladda kameran, man vet aldrig vad vi gör imorgon. Imorgon kväll blir det nog antagligen träffa mamma och pappa. Vad yr jag blev.. får lägga mig ner lite. Hörs igen soon!!

Kommentarer
Postat av: Anna

du ljög, ingen kamera hade du med dig, för att föreviga vårat häng på kimono och halvars.. :( BUUU. trevlig shopping idag, me like!!!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback