Mobilinlägg nr 8.

Bra dag idag. Har känt mig ganska glad idag, utåt sett kanske iallafall. Fortfarande lite kaos i hjärta och hjärna, men tiden läker alla sår ey? Kan bero på att jag inte tycker om att visa mig ledsen om jag inte behöver. Vill visa mig glad för det är den sidan jag vill att folk ska se mig som och hoppas gör också. För varje dag som går blir det lite lättare att ses, min hjärna säger en sak men hjärtat och magkänslan säger något annat. Fan.

Badmintonen var galet rolig ikväll! Skrattade så jag fick ont i magen. Härliga tider alltså! Synd att nästa vecka är sista gången. Bohoo. Inbillar mig att jag är hungrig men det är jag nog inte, ska ju ändå sova snart. Ne, först blir det lite tv, sen date med sängen. Puss.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback