Mobilinlägg nr 9.

Fredag kväll. Sitter här ensam i min lägenhet men trivs som fisken. Njuter av ett glas kall cola, varit sugen på cola hela veckan, äntligen är helgen här! Imorgon blir det antagligen munken med Anna, blir en lugn kväll. Trevligt sällskap och bra underhållning. Har kommit fram till att sluta kämpa emot och vara ledsen och fortsätta hoppas, ha tålamod. För jag vet att det här kan bli bra, riktigt bra. Vill fortsätta kämpa. Vill att det här blir bra. Vill så mycket, vågar hoppas, men inte för mycket. Alltid så känslosamma inlägg. :P Now, cookies!

Kommentarer
Postat av: Erkan Tha Cock

Åhhh ja vill också dricka öl i fina flickors sällskap :) Men lik förbannat så jobbar jag hela dan imorn :(

Postat av: Fläderlappen

Du får fan inte ge upp på någonting Korre <3 Jag önskar vi prata mer för jag vill vara den stöttande axeln som du varit för mig så många gånger <3



puss gumman!

2011-05-24 @ 21:13:52
URL: http://bonkvsgnu.wordpress.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback