I'm batman.

Allt känns lite annorlunda just nu. Allt är rörigt som fan. Vet inte om det känns bra eller dåligt. Är lite gladare iallafall, men vet inte om det känns bra för det. Fått lite klarhet, fått ännu mer att tänka på. Klumpen finns fortfarande där.
Är så orolig att allt ska bli fel, att allt rinner ut i sanden, att det inte blir mer än såhär. Vet inte om jag skulle klara det. Eller, klarar skulle jag göra men när jag känner som jag gör vill jag inte ens tänka tanken på det.
Så besviken och ledsen. Kan tyckas att det inte var en stor grej att hänga upp sig på men trodde du litade på mig, att du ens tänkte tanken att jag skulle ljuga för dig?.. Blev betydligt mer sårad än vad jag trodde jag skulle bli.
But still, saknad..


Sitter just nu i Mattias lägenhet och för över alla filer/filmer/serier till mina nyinköpta hårddisk. Blev en Seagate 2TB för 699:- på Elgiganten. Prisvärt. Bara hoppas på att mina kära tv klarar av när jag ska koppla in hårddisken dit. ^^
Längtar efter att få se serier och filmer när jag vill och på vad jag vill. Bröl. 27 minuter kvar tills filmerna är överförda, då har jag inte ens börjat med alla serier! >.<


Annars då? Jo tack. Blev en hejdundrande utgång i lördags. En tänkt lugn kväll på Munken blev fylla på Hugo. Värsta bakfyllan jag varit med om på söndagen. Fy fan. Men man mår väl som man förtjänade. Träffade goa gamla arbetskamrater där. Daniel Berg hade haft svensexa så han, Henka, Martin, Oskar och Micke var där. Skoj skoj! Länge sen man såg dem. Iallafall Micke. Anywho. Jävligt mycket dans och jävligt mycket uppmärksamhet fick man under kvällen. På fredag vankas det fest igen. Trappan för hela slanten!


Ska försöka fördriva tiden lite nu. Tjo!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback