.

Inatt sov jag själv. Fan vad mysko det kändes, ändå sov jag nog nästan oavbrutet hela natten, men det kändes otryggt på något vis. Fan vad fort man vänjer sig vid att ha någon i lägenheten, haha :D
Fröken duktig gjorde mat igår kväll istället för att köpa pizza. Potatis- och morotsgratäng, kryddstarka järpar med egengjord svampsås. Fan vad fint det blev. Hemmagjord mat is the shit.
Känns väldigt skumt att börja vid 14 idag. Ska in, käka lunch så fort jag kommer dit, börjar alltså runt tre och jobba 5 timmar. HA! Mina kommande stängningar ser ut så, weirdness. Anyhoo.
Jaja, frukost nu och sen fixa iordning sig i två timmar :D haha

Kommentarer
Postat av: Anna

mysko arbetstid indeed...

2011-11-14 @ 20:55:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback