.

Fan vilket jävla år man haft alltså.. snart för ett år sedan var det julfest med jobbet. Så man kan säga att hela Andreas-historien har tagit ett år. Sjukt? Finns saker jag ångrar självklart, men jag har en mindre tro på att allt händer av en anledning. Så, Andreas och jag var inte meant to be, men om det hade varit det så hade inte allt roliga spännande nya saker hänt i mitt liv efter det. Har problem med att överanalysera saker, tyvärr. Saker jag borde låta bli att tänka på, tänker jag på. Life's a bitch.
Ska sluta tänka på det som ockuperar mest i min hjärna just nu. Har börjat kika på True Blood. Snart sett färdigt första säsongen. Awesome. Anyhoo, distraherad av avsnittet så har glömt vad jag skulle skriva om från början. Toodles.

Kommentarer
Postat av: Anna

ja, vilket jävla år det har varit hittills... men det är inte slut än, undrar vad som händer framöver. hoppas nått bra.

2011-11-23 @ 22:49:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback