Frågetecken? Punkt.

Herregud.
Hela kroppen värker. Psykiskt och fysiskt. Träningsvärk efter att ha sprungit 4 km, men faaaan vad skönt det var.

Psykiskt på grund av bl.a. att A åkte in på akuten. Usch.. Jobbigt att inte veta vad som händer i och med att han inte "kan" höra av sig och jag vill inte ringa eftersom han är på sjukhuset.. Hoppas han repar sig <3

Är ganska snurrig efter gårdagen också (måndag kväll).
Blev verkligen inte som sagt som jag hade planerat trots att det urartade sig väldigt trevligt. Måste erkänna att jag hade lite fjärilar i magen i början. Why? Not a fuckin' clue.
Jaja, jag är iallafall glad att man kan träffa nya människor sådär. Personen i fråga var väldigt annorlunda hemma hos mig än hur personen är på jobbet. Jag gillade alla sidor jag fick se. Lär nog får se ett par fler senare idag. Om planeringen går i lås, vilket det inte alltid gör.
Många frågetecken, många frågetecken som kanske egentligen kan göras om till punkter. But hey, I'm only a girl.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback