.

Att ständigt vara på den sida man inte vill vara känslomässigt är tufft. Det här året har varit ett jobbigt år. Det har tagit hårt på mig som person och jag är inte riktigt densamma som jag en gång var i april månad. Har ersatt det vi hade tillsammans, allt det mysiga vi gjorde tillsammans med nya, kortvariga, engångsförteelser. Men vad hjälper det? Det blir fan inte lättare ju längre det går. Tiden läker absolut inte alla sår. Långt ifrån. Hjärtat står fortfarande på vid gavel och får sig en käftsmäll varje gång du går förbi mig.
Jag hatar dig så oerhört mycket, men det är ändå mig jag klandrar; Vad kunde jag gjort annorlunda?

Kommentarer
Postat av: Anna

vet du vad? du ska inte klandra dig själv. inte alls, inte nånstans. du gav honom ditt hjärta, du var dig själv, vad mer kan man begära?? så du får inte klandra dig själv, i forbid you.

2011-11-01 @ 21:11:38
Postat av: Johanna

Håller med Anna! Jannika inget av det här är ditt fel. Han lovade ju dej allt men höll ingenting. "why try to fix something broken when you can start something new". Anna, det gäller dej också :)

2011-11-02 @ 07:48:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback