Världens bästa lördag?

Sjukt trevlig kväll igår! Helt underbar och om jag ska vara ärlig så var det inget som var fel igår.
Sysselsatte mig med att städa lägenheten igår. Mest rensade jag garderoben, plockade iordning, vek ihop, slängde i tvätten osv. Fixade iordning mig. Kvart i sex nånting anlände Elin, Johanna, Therese och Torbjörn hit. Började dricka lite. Tjejerna gjorde iordning sig och vi skrattade en hel massa. Tyvärr gick kvällen lite fort så plötsligt fick vi bråttom att möta upp Anna utanför Black Lion halv åtta.

Åt underbart god mat. Therese, Elin och Anna och lamm och jag och Johanna åt kalvrostbiff. Sjukt gott var det iallafall! Passade på att ta en chokladfondant till efterrätt. God mat och god dricka med underbart sällskap.
Under kvällen lopp träffade jag på bekanta. Skön kväll där man bara sitter och snackar och träffar på fina människor.

Träffade Nicko, My, Adam, Henke och sedan kom Erik ut efter han slutat sitt pass i köket. Efter ett tag kom Torbjörn och mötte upp oss där med. En efter en droppade vårat sällskap av. Först försvann Johanna tillbaka till Linköping där hon skulle fortsätta sitt festande (partytjejen). Senare under kvällen försvann också Elin och Therese hem.
Blev tillslut jag, Anna, TB och Erik kvar. Erik och Torbjörn hittade verkligen varandra vilket var grymt roligt tycker jag. Hade sjukt mycket gemensamt och innan vi sa hejdå utanför så ville de träffa varandra igen (aaaw ^^)
Jag och Torbjörn gick hem och sov.

Idag blir det lite firande av pappa/umgås. Har aldrig direkt firat fars dag, men ska bli kul att träffas!
Hem till Jonna och Patrik, träffa lillskrutten och ha det mysigt.
Annars ikväll blir det nog inte så mycket som händer. Fanns ingen tvättid så får tvätta på tisdag kväll.
Får skippa fotbollen hemma hos syster och Patrik och istället se den här hemma. Blir asbra.

Nu blire dusch, plocka iordning lite, fixa sig och sen vandra ner till stan en sväng och köpa lotter till pappa.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback